جلب رضایت مشتری از اهداف اصلی و اولویتهای فروشگاه فروزان است. مجموعه فروشگاه فروزان در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش و بازگشت کالا در نظر گرفته شده است.
7 روز ضمانت بازگشت کالا:
1. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
2. این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
3. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد، باید حداکثر طی 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا از طریق ایمیل یا بخش چت آنلاین به پشتیبانی اطلاع داده شود. در این مورد هزینه ارسال پس از تایید کارشناسان طی حداکثر 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. همچنین از ارسال کالا بدون هماهنگی قبلی خودداری نمایید.
4. در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا هفت روز ، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
5. فروشگاه فروزان همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل خصوصی معتبر و یا شرکت ملی پست به انتخاب کاربر است و در صورت بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه فروزان تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پشتیبانی فروشگاه فروزان اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه فروزان ارسال شود.
6. در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه فروزان بازگردانده شود.
هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان فروشگاه باشد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه فروزان است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه فروزان ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، بر عهده مشتری خواهد بود.