در این بخش به مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید می پردازیم.
چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
در هنگام انتخاب محصول و افزودن آن به سبد خرید با کلیک رو گزینه مشاهده سبد خرید می توانید پیش فاکتور را ملاحظه فرمایید. همچنین پس از ثبت نهایی سفارش و پرداخت وجه فاکتور نهایی در قسمت پنل کاربری قابل دسترسی خواهد بود.
آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله. تنها کافیست در فرم ثبت سفارش اطلاعات شخص مورد نظر را ثبت کنید یا اینکه در قسمت توضیحات در مرحله انتخاب روش پرداخت توضیحات لازم را ثبت نمایید.
آیا در صورت انصراف یا وجود مشکل پس از دریافت سفارش امکان مرجوعی وجود دارد؟
بله. تمامی اجناس شامل 7 روز ضمانت بازگشت می باشند. همچنین در صورت انصراف سلیقه ای مشتری امکان بازگشت کالا وجود دارد. برای مطالعه شرایط مرجوعی و کسب اطلاعات بیشتر به بخش رویه های بازگرداندن کالا مراجعه فرمایید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه مطلع شوم؟
تمامی مراحل ارسال سفارش در تمام نقاط ایران از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی میشود در صورتی که سفارش شما از طریق پست و تیپاکس ارسال شود کد پیگیری پیامک می شود. همچین از قسمت حساب کاربری من و بخش سفارشات میتوانید وضعیت سفارش خود را ملاحظه فرمایید. در بخش پیگیری سفارش توضیحات بیشتری ذکر شده که در صورت تمایل میتوانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق بوده ولی وجه از حساب من کسر شده باشد چه باید کرد؟
گاهی اوقات ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً وجه شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار حداکثر تا 72 ساعت به حساب شما برگشت میدهد. اگر پس از ۷۲ ساعت وجه به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل درگاه پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
نحوه ارتباط با فروشگاه در صورت وجود مشکل یا عدم دریافت کالا در زمان اعلام شده چگونه است؟
همه روزه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر از طریق بخش چت آنلاین یا از طریق واتس اپ و ایمیل پشتیبانی میتوانید مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.
در چه صورت هزینه ارسال سفارش به صورت رایگان است؟
در صورتی که ارزش سفارشات بالای 400 هزار تومان باشد هزینه ارسال به سراسر کشور به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.
آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟
بله.از طریق ارسال پیام به واحد پشتیبانی فروشگاه در واتس اپ میتوانید درخواست خود را مطرح و از شرایط آن اطلاع پیدا نمایید.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.